niedziela, 12 października 2014

Nickelodeon Cat Valentine - Ariana Grande

Filmiki:

 
 
W 2009 roku zaczęła wygrała casting do serialu młodzieżowego Victoria znaczy zwycięstwo (telewizji Nickelodeon), w którym wcieliła się w rolę Cat Valentine. Nagrania sitcomu rozpoczęto 5 października 2009 roku, pierwszy odcinek miał swoją premierę 27 marca 2010 roku. Na potrzeby produkcji Grande przefarbowała swoje włosy na czerwono.







Piękna Ariana  
Grande w   czerwonych  włosach.





To już oficjalne. Ariana Grande (grająca postać Cat Valentine) zakończyła czteroletnią współpracę z amerykańskim kanałem telewizyjnym Nickelodeon. Najnowszy serial z jej udziałem, czyli Sam & Cat – został ostatecznie anulowany już po pierwszym sezonie.
 
Serial miał swoją premierę latem 2013 roku i był spin-offem dwóch znanych seriali iCarly oraz Victorious. Nowe show przyjęto bardzo dobrze i pierwszy sezon okazał się wielkim sukcesem. Dlaczego więc serial dalej nie będzie kontynuowany? W sieci pojawiały się co jakiś czas plotki o rzekomych problemach na planie, związanych m.in. z różnicami w wynagrodzeniach dla głównych aktorek.


 "Chcę podziękować Nickelodeon za spełnienie moich dziecięcych marzeń, za bycie moją rodziną, za przychylność i wsparcie, jeżeli chodzi o moją muzyczną karierę i oczywiście za przedstawienie mnie kilka lat temu wielu obecnym moim fanom. Cat zawsze będzie bliska mojemu sercu i zawsze będę doceniać jej pomoc w moim rozwoju osobistym z nastolatki do dorosłej osoby. Wiem, że wygląda ona na prostą, niemądrą postać, ale odegrała ona tak dużą rolę w moim życiu, że chciałam po prostu wyrazić moje uznanie dla tej postaci i podzielić się kilkoma rzeczami, które kocham w niej."

- Ariana o Nickelodeon i Cat Valentine




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz